Gaziantep
25 Haziran, 2026, Perşembe
  • DOLAR
    42.26
  • EURO
    49.07
  • ALTIN
    5726.6
  • BIST
    10.641
  • BTC
    103068.32$

Şahinbeyli güreşçilerden Türkiye Kupası’nda büyük başarı!

Şahinbeyli güreşçilerden Türkiye Kupası’nda büyük başarı!
Şahinbey Belediye Spor Kulübü Güreş Takımı, Sivas’ta düzenlenen U17 Yeşilay Türkiye Kupası’nda takım halinde Türkiye Şampiyonu oldu.

Şahinbey Belediye Spor Kulübü Güreş Takımı, Sivas’ta düzenlenen U17 Yeşilay Türkiye Kupası’nda takım halinde Türkiye Şampiyonu oldu. 55 kiloda Türkiye Şampiyonu olan Yusuf Eren Koçak, Azerbaycan’ın Bakü kentinde düzenlenecek Dünya Güreş Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil etme hakkı kazandı.

Şahinbeyli güreşçiler Türkiye Şampiyonu oldu

Şahinbey Belediye Spor Kulübü Güreş Takımı, Sivas’ta düzenlenen U17 Yeşilay Türkiye Kupası Güreş Şampiyonası’nda önemli bir başarıya imza attı.

17-25 Haziran 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen şampiyonada mindere çıkan Şahinbeyli sporcular, farklı sıkletlerde elde ettikleri derecelerle takım halinde Türkiye Şampiyonu oldu.

Elde edilen başarı, hem Gaziantep’te hem de Şahinbey’de büyük sevinç yarattı.

Farklı sıkletlerde önemli dereceler geldi

Şampiyonada Şahinbey Belediye Spor Kulübü sporcuları, bireysel dereceleriyle de dikkat çekti.

55 kiloda mücadele eden Yusuf Eren Koçak, rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu oldu.

92 kiloda mindere çıkan Efe Demircan Türkiye ikinciliği elde ederken, 48 kiloda Mehmet Göçer ve 71 kiloda Taha Özboyacı Türkiye üçüncüsü oldu.

80 kiloda yarışan Mehmet Koca ise Türkiye beşinciliği derecesiyle turnuvayı tamamladı.

Yusuf Eren Koçak Dünya Şampiyonası’na gidiyor

55 kiloda Türkiye Şampiyonu olan Yusuf Eren Koçak, elde ettiği başarıyla uluslararası arenada mücadele etme hakkı kazandı.

Başarılı sporcu, 27 Temmuz 2026 tarihinde Azerbaycan’ın Bakü kentinde düzenlenecek Dünya Güreş Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil edecek.

Koçak, şampiyonada Türkiye’nin yanı sıra Gaziantep’i ve Şahinbey Belediye Spor Kulübü’nü de temsil edecek.

Gaziantep’in gururu oldular

Şahinbeyli güreşçilerin takım halinde Türkiye Şampiyonluğu kazanması, Gaziantep spor camiasında gururla karşılandı.

Altyapıya verilen önemin ve sporculara sağlanan desteğin karşılığını bu başarıyla aldıklarını belirten sporcular, hedeflerinin ulusal ve uluslararası şampiyonalarda daha büyük dereceler elde etmek olduğunu ifade etti.

Başkan Tahmazoğlu’na teşekkür

Şampiyonadan derecelerle dönen Şahinbey Belediye Spor Kulübü sporcuları, kendilerine her zaman destek veren Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu’na teşekkür etti.

Sporcular, elde edilen başarıda verilen desteklerin büyük payı olduğunu belirterek, yeni hedeflerinin dünya arenasında Gaziantep’i en iyi şekilde temsil etmek olduğunu dile getirdi.

Şahinbey sporda adından söz ettiriyor

Şahinbey Belediye Spor Kulübü’nün güreş branşında elde ettiği başarı, ilçenin spor alanındaki yükselişini bir kez daha ortaya koydu.

U17 Yeşilay Türkiye Kupası’nda gelen takım şampiyonluğu, genç sporcuların disiplinli çalışmasının ve kulüp altyapısına verilen desteğin önemli bir sonucu olarak değerlendirildi.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Facebook Yorum

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!