Ligdeki çıkışını aldığı galibiyetlerle sürdüren Şahinbey Belediye Gençlik ve Spor Kulübü Ampute Futbol Takımı, deplasmanda Konya Ampute Futbol Takımı ile karşı karşıya geldi. Oldukça zorlu ve çekişmeli geçen karşılaşmanın ilk yarısı 0-0 tamamlanırken karşılaşmanın ikinci yarısına hızlı başlayan Şahinbey Belediye Gençlik ve Spor Kulübü Ampute Futbol Takımı rakip filelere gönderdiği 4 golle karşılaşmayı farklı kazanmasını bildi.
"Alınan galibiyetten dolayı mutluyum"
Şahinbey Belediye Gençlik ve Spor Kulübü Başkanı Cuma Güzel, iyi bir oyunla rakip karşısında net bir skorla galip geldiklerini belirterek, “Alınan farklı galibiyetten dolayı tüm oyuncularımı kutluyorum. Sezon başında söylediğim gibi, oyuncu grubumuz ile şampiyonluğa koşuyoruz. Aldığımız farklı galibiyette buna bir ışıktır. Alınan bu galibiyeti Onursal Başkanımız Mehmet Tahmazoğlu’na hediye diyorum” dedi.
Şahinbey Ampute, galibiyetle döndü

Şahinbey Belediye Gençlik ve Spor Kulübü Ampute Futbol Takımı deplasmanda oynadığı karşılaşmada Konya Ampute Futbol Takımı’nı 4-0 mağlup etti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Derya Bakbak’tan Bulgaristan’da yapay zekâ vurgusu
- CHP Gaziantep’te Nesanır Dönemi Başladı: "Kimseyi Ötekileştirmeye Değil, Kucaklamaya Geliyoruz!"
- Gaziantep’te kaçakçılara jandarma darbesi! 1 milyon 450 bin TL’lik ürün ele geçirildi
- Altın fiyatları düşüşte! 25 Haziran gram, çeyrek ve ons altın ne kadar oldu?
- Melih Meriç’ten IBAN mağdurları çıkışı: Hukuk kandırılanı değil, suç örgütlerini hedef almalı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.