Gaziantep’te polis ekipleri, park ve çevrelerinde huzur uygulamalarını sürdürüyor. Son 3 günde yapılan denetimlerde 10 bin 508 şahıs sorgulanırken, 23 kişi hakkında işlem yapıldı, 161 sürücüye ise toplam 669 bin 447 TL ceza kesildi.
Gaziantep’te parklarda huzur uygulaması
Gaziantep’te vatandaşların park ve çevrelerinde güvenli şekilde vakit geçirebilmesi için emniyet ekiplerinin denetimleri devam ediyor.
Gaziantep İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından son 3 gün içerisinde kent genelinde gerçekleştirilen Huzurlu Parklar uygulaması kapsamında binlerce kişi ve araç sorgulandı.
10 bin 508 şahıs sorgulandı
Parklar ve park çevrelerinde yapılan uygulamalarda 10 bin 508 şahıs sorgulandı.
Denetimler sırasında çevreye rahatsızlık verdiği belirlenen 23 kişi hakkında işlem yapıldı.
161 sürücüye ceza kesildi
Emniyet ekipleri tarafından yapılan trafik denetimlerinde ise 316’sı motosiklet olmak üzere toplam bin 174 araç kontrol edildi.
Denetimlerde 161 sürücüye toplam 669 bin 447 TL cezai işlem uygulandı.
Emniyetten park güvenliği mesajı
Gaziantep İl Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, çocukların ve vatandaşların huzur içerisinde vakit geçirebilmesi için park denetimlerinin sürdüğü vurgulandı.
Açıklamada, “Çocuklarımızın güvenle koşup oynayabilmesi, vatandaşlarımızın huzur içinde vakit geçirebilmesi için parklarda denetimdeyiz” ifadelerine yer verildi.
Gaziantep’te denetimler sürecek
Kent genelinde parklar, çevre alanları ve trafiğe yönelik uygulamaların devam edeceği bildirildi. Emniyet ekiplerinin özellikle vatandaşların yoğun olarak bulunduğu noktalarda huzur ve güven ortamının korunması için çalışmalarını sürdüreceği öğrenildi.



Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.