GASKİ Genel Müdürlüğünden yapılan açıklama ile 2 Kasım Perşembe günü saat 08.00 ila 22.00 saatleri arasında 75.Yıl, Akkent, Abdulhamithan, Bülbülzade, Ertuğrulgazi, Güneş, Güneykent, İbni Sina, Mavikent ve Yeditepe Mahallelerinde Mizmilli hattı ana borusundaki bakım ve onarım çalışması nedeniyle su kesintisi yapılacağı bildirildi.
Gaziantepliler dikkat! Bu mahallelerde su kesintisi yaşanacak

GASKİ Genel Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, 2 Kasım Perşembe günü bazı mahallelerde su kesintisi yapılacağı duyuruldu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Antik Doliche’nin mirası sahneye taşındı! Jüpiter Dolichenus Şehitkamil’de sahnelendi
- GTB Haziran Ayı Meclis Toplantısı yapıldı! Hasat, ihracat ve enerji piyasaları masaya yatırıldı
- CHP’li Öztürkmen’den TOKİ çıkışı: Gaziantepliye TOKİ zulmü
- Gaziantep Üniversitesi El-Bab Kampüsü’nde mezuniyet coşkusu! Mezunlar kep attı...
- Gaziantep'te Unutulmaz Düğün
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.