Şahinbey Ampute’den tarihi sezon! Üç kupayı birden kazandı
SPORŞahinbey Ampute Futbol Takımı, Ampute Futbol Süper Ligi ve Türkiye Kupası’nın ardından Süper Kupa’yı da kazanarak sezonu üç kupayla tamamladı. Gaziantep temsilcisi, Süper Kupa finalinde Başkent Ampute Futbol Gücü’nü uzatmalarda 5-4 mağlup etti.
Şahinbey Ampute sezona damga vurdu
Gaziantep sporunun gururu Şahinbey Ampute Futbol Takımı, tarihi bir başarıya daha imza attı. Ampute Futbol Süper Ligi’nde şampiyon olan mavi-beyazlı ekip, Türkiye Kupası’nın ardından Süper Kupa’yı da müzesine götürerek sezonu üç kupayla tamamladı.
Sezon boyunca ortaya koyduğu mücadeleci oyun ve istikrarlı performansla dikkat çeken Şahinbey Ampute, kazandığı kupalarla Gaziantep’e büyük gurur yaşattı.
Süper Kupa finalinde nefes kesen maç
Şahinbey Ampute Futbol Takımı, Süper Kupa finalinde Başkent Ampute Futbol Gücü ile karşı karşıya geldi. Büyük çekişmeye sahne olan mücadelede normal süre beraberlikle tamamlanırken, kazanan takım uzatma dakikalarında belli oldu.
Gaziantep temsilcisi, uzatmalarda rakibini 5-4 mağlup ederek Süper Kupa’nın sahibi oldu.
Önce lig, sonra Türkiye Kupası
Şahinbey Ampute Futbol Takımı, daha önce Ampute Futbol Süper Ligi’ni şampiyon olarak tamamlamıştı.
Ligde gelen şampiyonluğun ardından İstanbul’da düzenlenen Türkiye Kupası finalinde de Başkent Ampute Futbol Gücü ile karşılaşan Şahinbey ekibi, rakibini uzatmalarda 4-1 mağlup ederek Türkiye Kupası’nı kazanmıştı.
Süper Kupa zaferiyle birlikte Şahinbey, sezonu lig, Türkiye Kupası ve Süper Kupa şampiyonluklarıyla kapattı.
“Şahinbey’in olduğu yerde başarı vardır”
İstanbul’da oynanan Türkiye Kupası ve Süper Kupa karşılaşmalarında takımı yalnız bırakmayan Şahinbey Belediye Spor Kulüp Başkanı Cuma Güzel, elde edilen başarıdan dolayı büyük mutluluk duyduklarını söyledi.
Güzel, “Şahinbey’in olduğu yerde başarı ve büyük hedefler vardır. Zorlu bir sezonun ardından lig şampiyonluğunu kazandık. Daha sonra İstanbul’da oynanan karşılaşmalarda Türkiye Kupası’nı ve Süper Kupa’yı kazanarak sezonu üç kupayla tamamladık” dedi.
Kupalar Tahmazoğlu ve taraftarlara armağan edildi
Başarıda emeği geçen teknik heyet ve futbolcuları kutlayan Cuma Güzel, kazanılan kupaları Şahinbey Belediye Başkanı ve kulübün Onursal Başkanı Mehmet Tahmazoğlu ile taraftarlara armağan ettiklerini belirtti.
Güzel, “Bu başarıda emeği geçen teknik heyetimizi ve futbolcularımızı kutluyorum. Kazandığımız kupaları, desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen Onursal Başkanımız Mehmet Tahmazoğlu’na ve taraftarlarımıza armağan ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Gaziantep’e üç kupalı gurur
Şahinbey Ampute Futbol Takımı’nın lig, Türkiye Kupası ve Süper Kupa’da elde ettiği başarı, Gaziantep spor tarihinde önemli bir sezon olarak kayıtlara geçti.
Mavi-beyazlı ekip, kazandığı üç kupayla yalnızca Şahinbey’in değil, Gaziantep’in de spor alanındaki gurur kaynaklarından biri oldu.
İlginizi Çekebilir