Fatma Şahin’den Venezuela’ya destek çağrısı: Bir aylık maaşını bağışladı
GÜNDEMGaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Venezuela’da yaşanan deprem felaketinin ardından yardım çağrısında bulundu. Bir aylık maaşını Venezuela Ankara Büyükelçiliği tarafından başlatılan kampanyaya bağışladığını açıklayan Şahin, Gazianteplileri de dayanışmaya davet etti.
Venezuela’da meydana gelen büyük depremin ardından Türkiye’den de destek çağrıları yükselmeye başladı. Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, felaketten etkilenen Venezuela halkı için başlatılan yardım kampanyasına katıldığını duyurdu.
Sosyal medya hesabı üzerinden açıklama yapan Şahin, Venezuela’da yaşanan can kayıplarını ve enkaz altındaki vatandaşlara ilişkin gelişmeleri büyük bir üzüntüyle takip ettiklerini belirtti. Gaziantep’in kardeş belediyesi olan La Guaira’dan da acı haberler aldıklarını ifade eden Şahin, daha önce Gaziantep’te ağırladıkları Venezuelalı dostlarından hayatını kaybedenler olduğunu öğrenmenin derin bir üzüntü yarattığını söyledi.
“Depremin ne demek olduğunu çok iyi biliyoruz”
Gaziantep’in 6 Şubat depremlerinde büyük acılar yaşadığını hatırlatan Şahin, deprem gerçeğinin şehir hafızasında çok derin izler bıraktığını vurguladı. Bir gecede hayatların değişebileceğini, kayıpların ve yeniden ayağa kalkma mücadelesinin ne kadar ağır olduğunu bildiklerini dile getiren Şahin, bu nedenle Venezuela halkının yaşadığı acıyı yakından hissettiklerini ifade etti.
Şahin açıklamasında, Venezuela Ankara Büyükelçiliği tarafından başlatılan yardım kampanyasına bir aylık maaşını bağışladığını duyurdu.
Gazianteplilere destek çağrısı
Fatma Şahin, yalnızca bireysel bağışla sınırlı kalmayacaklarını belirterek Gaziantep Büyükşehir Belediyesi olarak da bölgeye yardım ulaştırmak için hazırlık yaptıklarını açıkladı.
Başta çocuk bezi ve çocuk maması olmak üzere temel ihtiyaç malzemelerinden oluşan bir yardım tırının bu hafta Venezuela’ya ulaştırılmak üzere yola çıkarılacağını belirten Şahin, Gazianteplilere de kampanyaya destek verme çağrısında bulundu.
Şahin, dayanışmanın en çok zor zamanlarda anlam kazandığını vurgulayarak, “Haydi Gaziantep, gelin kardeş Venezuela halkının yaralarını birlikte saralım” mesajını paylaştı.
Fatma Şahin Venezuela için ne çağrısı yaptı?
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Venezuela’da yaşanan deprem felaketinin ardından Gazianteplileri yardım kampanyasına destek vermeye davet etti.
Fatma Şahin Venezuela’ya bağış yaptı mı?
Evet. Şahin, bir aylık maaşını Venezuela Ankara Büyükelçiliği tarafından başlatılan yardım kampanyasına bağışladığını açıkladı.
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Venezuela’ya yardım gönderecek mi?
Açıklamaya göre Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, çocuk bezi, çocuk maması ve temel ihtiyaç malzemelerinden oluşan bir yardım tırını bölgeye ulaştırmak üzere hazırlık yaptı.
Fatma Şahin neden Venezuela için destek çağrısı yaptı?
Şahin, Gaziantep’in 6 Şubat depremlerinde büyük acılar yaşadığını hatırlatarak, Venezuela halkının yaşadığı felaketi kendi acıları gibi gördüklerini söyledi.
Venezuela yardım kampanyasını kim başlattı?
Metinde yer alan bilgilere göre yardım kampanyası Venezuela Ankara Büyükelçiliği tarafından başlatıldı.
İlginizi Çekebilir